قافلان سسی - اخبار میانه - میانه

مردم استفاده از تجهیزات هوشمند متصل به اینترنت را به حداقل برسانند

شناسهٔ خبر: 193528 -
اخبار سراسری
فرماندهی امنیت سایبری در اطلاعیه ای تاکید کرد: مردم عزیز حتماً، استفاده از تجهیزات هوشمند متصل به اینترنت را به حداقل رسانده و مراقبت‌های لازم را به عمل آورند.
به گزارش قافلان سسی به نقل از خبرگزاری مهر، فرماندهی امنیت سایبری در اطلائیه ای تاکید کرد: مردم عزیز حتماً، استفاده از تجهیزات هوشمند متصل به اینترنت را به حداقل رسانده و مراقبت‌های لازم را به عمل آورند.
متن اطلاعیه به شرح زیر است:
باسمه تعالی
اطلاعیه شماره یک فرماندهی امنیت سایبری
استفاده مسئولان و تیم‌های حفاظتی براساس دستورالعمل صادره توسط این فرماندهی، از کلیه تجهیزات متصل به شبکه‌های ارتباطی اعم از گوشی، ساعت هوشمند، رایانه قابل حمل و … ممنوع است.
همچنین مردم عزیز نیز حتماً، استفاده از تجهیزات هوشمند متصل به اینترنت را به حداقل رسانده و مراقبت‌های لازم را به عمل آورند.
فرماندهی امنیت سایبری

دیدگاه‌ها




پربیننده‌ترین اخبار روز

تبلیغات
تبلیغات