به گزارش قافلان سسی به نقل از خبرگزاری مهر به نقل از شهاب، بار دیگر یکی از موشکهای سیستم پدافند هوایی رژیم صهیونیستی به سمت اراضی اشغالی برگشت و به تل آویو اصابت کرد.
این چندمین بار است که سیستم پدافند هوایی رژیم صهیونیستی در برابر موشکهای ایرانی خودزنی میکنند.
